Поштовани господине председниче,
Сведоци смо да се број планинарских друштава сваке године увећава самим тим се и веза- комуникација између њих усложњава. Запитали бисте се, како је могуће да у савременим условима комуникација, када су нам средства за контакт са људима и организацијама на дохват руке, информације међу планинарским друштвима слабо или никако циркулишу и стижу од једног до другог друштва па и до самог ПСС-а.
Моје мишљење је да је то с тога што ни друштва, а ни сам савез са комисијама за информисање и маркетинг и тржишне активности које требају предњачити и давати идеје и упутства како да се успостави добра комуникација и како да се побољша квалитет протока информација између друштава и ПСС-а, немају идеју, а камоли некакав документ о комуникацији који је предуслов за све горе поменуто.
„Стратегија комуникације“ је писани документ који би обезбедио основу за добру комуникацију, да сви заинтерсовани буду добро информисани како о редовним активностима тако и свим дешавањима у вези ПСС-а и планинарења уопште. Документ би регулисао размену информација која би се постигла једноставним и ефикасним каналима који омогућавају дистрибуцију и добијање повратних информација од интерне и екстерне јавности (чланови, планинарска друштва, партнерске организације, медији, заинтересована публика).
Добра и ефикасна комуникација омогућава да адекватно пружамо информације планинарским друштвима и партнерским организацијама, омогућава разумевање за деловање чланова и планинарских друштава, развије подршку за наш рад у друштву и идентификује и лоцира страхове, бриге и тежње друштва и чланова.
У нади да ће моје писмо наићи на позитивне реакције, срдачно Вас поздрављам.
Ненад Радојковић
планинар од 1984.г.
потпредседник СД „Јасеница“
Нема коментара:
Постави коментар