По последњем истраживању корисници интернета у Србији највише читају вести, посећују „Фејсбук" и „Мајспејс" портале, траже партнере али и претражују разне еротске садржаје.
Интернет корисници у Србији највише времена проводе читајући вести, док су на другом месту популарности социјалне мреже попут „Фејсбука" или „Мајспејса", резултат је истраживања интернет портала „Домино магазин". После вести и социјалних мрежа на трећем месту омиљени су еротски садржаји.
Истраживање је показало да интернет у Србији користи приближно исти број мушкараца и жена, док највише времена на интернету проводе млади. Чак 54 одсто младих до 27 година дневно проводи више од два сата сурфујући.
Када би могли да бирају чега би се радије одрекли, 51 проценат испитаних каже да би радије живео без телевизије, 20 процената без спорта, 14 одсто без интернета, а 12 одсто без излазака. Један проценат испитаних би се најрадије одрекао свог партнера.
Од укупног броја корисника 19 процената је пронашло партнера на интернету, а чак 42 процента свих испитаних је некада изашло са неким кога су упознали онлајн. Такође, двадесет два процента корисника никада не би изашло са неким кога су упознали на глобалној мрежи, а 19 одсто њих би то урадило уколико добро изгледа. Само три одсто испитаних би пристало на излазак са онлајн пријатељем ако је потенцијални кандидат духовит и један одсто њих ако је образован. Чак 53 процента корисника би изашло на састанак са неким уколико су сигурни да је управо онакав каквим се представља.
Од тога је готово свака пета особа покушала чак и више пута да пронађе партнера на овај начин. Најважнији разлог за тражење партнера на мрежи јесте што се људи на тај начин лакше отварају, сматра 37 процената испитаних. Тринаест процената каже да је на интернету избор партнера бољи него у реалном животу, док 12 процената мисли да се овако могу сакрити мане.
Већина испитаних сматра да интернет помаже да се људи приближе, док 38 процената мисли да их отуђује. У Србији је чак 51 одсто корисника интернета стекло овим путем нова пријатељства.
Интернет корисници у Србији највише времена проводе читајући вести, док су на другом месту популарности социјалне мреже попут „Фејсбука" или „Мајспејса", резултат је истраживања интернет портала „Домино магазин". После вести и социјалних мрежа на трећем месту омиљени су еротски садржаји.
Истраживање је показало да интернет у Србији користи приближно исти број мушкараца и жена, док највише времена на интернету проводе млади. Чак 54 одсто младих до 27 година дневно проводи више од два сата сурфујући.
Када би могли да бирају чега би се радије одрекли, 51 проценат испитаних каже да би радије живео без телевизије, 20 процената без спорта, 14 одсто без интернета, а 12 одсто без излазака. Један проценат испитаних би се најрадије одрекао свог партнера.
Од укупног броја корисника 19 процената је пронашло партнера на интернету, а чак 42 процента свих испитаних је некада изашло са неким кога су упознали онлајн. Такође, двадесет два процента корисника никада не би изашло са неким кога су упознали на глобалној мрежи, а 19 одсто њих би то урадило уколико добро изгледа. Само три одсто испитаних би пристало на излазак са онлајн пријатељем ако је потенцијални кандидат духовит и један одсто њих ако је образован. Чак 53 процента корисника би изашло на састанак са неким уколико су сигурни да је управо онакав каквим се представља.
Од тога је готово свака пета особа покушала чак и више пута да пронађе партнера на овај начин. Најважнији разлог за тражење партнера на мрежи јесте што се људи на тај начин лакше отварају, сматра 37 процената испитаних. Тринаест процената каже да је на интернету избор партнера бољи него у реалном животу, док 12 процената мисли да се овако могу сакрити мане.
Већина испитаних сматра да интернет помаже да се људи приближе, док 38 процената мисли да их отуђује. У Србији је чак 51 одсто корисника интернета стекло овим путем нова пријатељства.
Нема коментара:
Постави коментар